Ondanks de verontrustende berichten over de ijskreemventers-oorlog in de buurt van het Nachtegalenpark ben ik vanochtend toch maar weer in die richting gelopen.
Ik ben in vergelijking met vorige dinsdag wel een beetje afgeweken van het parcours zodat ik kon eindigen in 45 minuten met 7km op de teller (in plaats van 6,63). Het tempo lag een heel klein beetje hoger dan afgelopen dinsdag, vooral dan tijdens de laatste kilometer. En ik ben geen enkele vechtende ijskreemventer tegengekomen.

Morgen is het weer rustdag (zelfs een dubbele rustdag want ik ga niet werken) en zaterdag wordt er weer in Lier gelopen.
Over lopen gesproken … de hartslagsensor van mijn Garmin 305 is al geruime tijd stuk. Nu ik toch weer wat meer aan ’t lopen ben zou ik ook graag terug mijn hartslag kennen. Blijkt dat me dat al snel 56 euro kost (inclusief verzendingskosten). Tenminste dat is de goedkoopste prijs die ik op internet gevonden heb. Je zou al bijna overwegen om gewoon een volledig nieuwe set te kopen. En dan ben ik nog bij onze Noorderburen gaan winkelen want in België ben je minstens 59 euro kwijt. 









